כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא : ג'ורג'ינה רודריגס: "החיים שלי השתנו מאז שהכרתי את ... / לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו.. כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו. ההוא ממנצ'סטר או זה ממדריד. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. מירי כהן, אמא של אלין, בדרך לבית האח הגדול. כריסטיאנו רונאלדו מכל זווית אפשרית.

יום יבוא ואנחנו נתחתן, בוודאות. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. נועה קולר חוגגת 40 והחברים עפים. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. כמה אחים ואחיות יש לכריסטיאנו רונאלדו?

לא רק שרית חדד: הסלבס שויתרו על פרטנר והפכו להורים
לא רק שרית חדד: הסלבס שויתרו על פרטנר והפכו להורים from ynet-images1.yit.co.il
זה היה כל כך שונה. הסרת הבקבוקים מהשולחן הובילה לירידה בשווי המניה. ככל שהזמן עובר, אני מתחזק בדעתי שהשחקן שהטריף את העולם דרך הפרמיירליג, הוא הטוב מבין השניים. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. יש לו אח ושתי אחיות. פעם אחת אמרו לו שהיא בגן עדן, אבל אח שלי ואמא שלי לא אהבו את זה. כריסטיאנו רונאלדו דוס פרנסיסקו אלפונסו מאמנו הראשון של כריסטיאנו רונאלדו אמר כריסטיאנו חי ונשם את הכדורגל. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה עם 20.2 מיליון לישט.

כריסטיאנו רונאלדו התראיין למגזין פראנס פוטבול ודיבר בפעם הראשונה באופן גלוי על ההחלטה לעזוב את ריאל מדריד ועל התקופה הלא פשוטה שהוא עובר בעקבות פרשת האונס.

אני מתחבט הרבה זמן בשאלה מי טוב יותר. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. נועה קולר חוגגת 40 והחברים עפים. כאשר נשאל רונאלדו לגבי חתונה עם זוגתו השיב: 09:05הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו: במהלך הראיון הפורטוגלי לא חסך ביקורת מנשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, עליו אמר: היום תגלו כי בסיפורו יש הרבה יותר ממה שחשבתם. קטעי וידאו, תמונות, חדשות, עידכונים, דיווחים שם: ובמרכז העניינים רונאלדו ג'וניור :) related videos. כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? ככל שהזמן עובר, אני מתחזק בדעתי שהשחקן שהטריף את העולם דרך הפרמיירליג, הוא הטוב מבין השניים. חושבים אתם מכירים את כריסטיאנו רונאלדו?

בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה עם 20.2 מיליון לישט. אבל כריסטיאנו רונאלדו הוא קודם כל, ואולי מעל הכל, אבא גאה. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. נועה קולר חוגגת 40 והחברים עפים. הסרת הבקבוקים מהשולחן הובילה לירידה בשווי המניה.

גם לבן שלו הוא לא מוותר: צפו ברונאלדו מנצח
גם לבן שלו הוא לא מוותר: צפו ברונאלדו מנצח from images.one.co.il
אני מתחבט הרבה זמן בשאלה מי טוב יותר. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה. כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו. חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, התמקם במקום השישי עם 18.8 מיליון לישט. תביעת הענק נגד כריסטיאנו רונאלדו. < > ביטויים ושמות נוספים עם כריסטיאנו רונאלדו מויקיפדיה.

מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו?

כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה. חושבים אתם מכירים את כריסטיאנו רונאלדו? מספר ימים אחרי שזכה בכדור הזהב כריסטיאנו רונאלדו ישב לראיון עם העיתנואי הפורטוגלי מרסלו רובלו דה סוסה. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, התמקם במקום השישי עם 18.8 מיליון לישט. במהלך החימום, ירייה אחת הכה אותה אל מול הילד הצעיר, ישבתי ביציע מאחורי המטרה. הסרת הבקבוקים מהשולחן הובילה לירידה בשווי המניה. לפעמים כריסטיאנו שואל על אמא שלו. דף הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד. היום תגלו כי בסיפורו יש הרבה יותר ממה שחשבתם. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. כוכב ריאל מדריד ופורטוגל, שהעלה אתמול (ג') את נבחרתו למונדיאל בברזיל אחרי שכבש שלושער מדהים מול.

זה היה כל כך שונה. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. הנגן של ריאל מדריד המשיכה מתחמם, אבל כאשר הקבוצה בדרך לחדר ההלבשה, הוא שלף ונתן את החולצה של הילד הקטן. זה החלום הכי גדול של אמא שלי. נסו את מזלכם עם חידון רונאלדו האולטימטיבי.

הלם: כריסטיאנו רונאלדו הפך לאב לתאומים!
הלם: כריסטיאנו רונאלדו הפך לאב לתאומים! from img.mako.co.il
האגו של כריסטיאנו חי ונושם. אני מתחבט הרבה זמן בשאלה מי טוב יותר. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה עם 20.2 מיליון לישט. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. הראיון הבלעדי פורסם בערוץ היוטיוב הרשמי של נבחרת פורטוגל, ולא היה ספק מה היה הרגע המרכזי של הראיון. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. אבל אמא שלי והאחיות שלי כשחזרנו לברנבאו כדי לחגוג, כריסטיאנו ג'וניור ומרסליטו שיחקו על הדשא בפני האוהדים. חושבים אתם מכירים את כריסטיאנו רונאלדו?

זה החלום הכי גדול של אמא שלי.

היום תגלו כי בסיפורו יש הרבה יותר ממה שחשבתם. המחשה לכך ניתן לקבל באמצעות הסיפור הבא. כל הזכויות שמורות @ לאתר ג'וניור פרו. בטור מיוחד שכתב הוא מתרגש מסיפור הקריירה שלו, אבל אבא שלי היה על הקווים בכל משחק עם זקן עבה ומכנסי העבודה שלו. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: רונאלדו עם ג'ורג'ינה | instagram. אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט. כריסטיאנו רונאלדו התראיין למגזין פראנס פוטבול ודיבר בפעם הראשונה באופן גלוי על ההחלטה לעזוב את ריאל מדריד ועל התקופה הלא פשוטה שהוא עובר בעקבות פרשת האונס. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. 09:05הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו: כמה אחים ואחיות יש לכריסטיאנו רונאלדו? המדינה תפצה את נפגעי אסון הר מירון, בניכוי הסכומים שישולמו על ידי הביטוח.

כאשר נשאל רונאלדו לגבי חתונה עם זוגתו השיב: כריסטיאנו רונאלדו. יום יבוא ואנחנו נתחתן, בוודאות.